piątek, 1 sierpnia 2014

gra zgadnij moją kartę / guess my card game


gra zgadnij kim/czym jestem

na czole dziecka umieszczamy kartę z obrazkiem przedstawiającym np. zawody, jedzenie, przedmioty - ja mam do tego specjalne regulowane paski z gry Party Games Pack którą kiedyś kupiłam w second handzie, ale można z powodzeniem użyć flashcards i przykleić je do czoła lub na plecy za pomocą taśmy klejącej, a w grupie nastolatków można napisać zawód/nazwisko celebryty/rzecz na samoprzylepnej kartce typu 'post it' i nalepić na czoło/plecy

zadaniem osoby która ma przyczepioną/przyklejoną kartę jest odgadnięcie postaci/rzeczy za pomocą pytań na które pozostałe osoby odpowiadają tylko tak lub nie

przykładowe pytania:

Who am I:
  • ...a man?
  • ...a cartoon character?
  • ...an animal?
What am I?
  • ...a living thing?
  • ...a plant?
  • ...soft?
  • ...edible?

1 komentarz:

  1. Super gra będę musiała namówić synka na zagranie w nią. Najbardziej lubi grać w gry przyrodnicze planszowe, które najczęściej zabiera na wspólne pikniki lub do ogrodu gdy przychodzą jego przyjaciele.

    OdpowiedzUsuń

dzięki za odwiedziny, jeśli zainteresowało Cię coś, masz jakieś uwagi lub pytania - zostaw komentarz :)