wtorek, 23 września 2014

książki wydawnictwa Usborne / Usborne children's books

 Czasem udaje mi się coś wygrać w jakimś konkursie, tym razem poszczęściło mi się i dostałam super kolorowankę renomowanego wydawnictwa Usborne pt.: "Travel pocket doodling and colouring book".
Jest to pięknie wydana kieszonkowa książeczka z wieloma ciekawymi kolorowankami dla maluchów,
świetnie sprawdza się na wszelkich wyjazdach ze względu na swój niewielki rozmiar:

przy okazji wygranej zamówiłam jeszcze jedną kolorowankę w formie gotowych do wyrwania
 pocztówek z Londynu - "London postcards to colour":

oraz książeczkę z serii Look and Say "Holiday":

 jak widać na załączonych fotkach wszystkie przypadły do gustu moim maluchom

BTW, książeczki tego wydawnictwa kupiłam tu, polecam tą stronkę i dziękuję za miłą niespodziankę :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję! A książeczki prześliczne. Mam Goldilocks & Three Bears z tego wydawnictwa :)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za odwiedziny, jeśli zainteresowało Cię coś, masz jakieś uwagi lub pytania - zostaw komentarz :)